poniedziałek, 25 lutego 2013

Od Dylana

Coś ci jest ?-spyrtałem
Nie nic
Jesteś taka smutna
Mówię że nic mi nie jest
No dobra . A może pójdziemy w jeszcze jedno miejsce ?
Jakie ???
Zamknij oczy i chwyć się mojego ogona
Okey- zacząłem lecieć po dotarciu na miejsce zobaczyliśmy to :


Możesz otworzyć oczy
Ale tu cudownie !!!
Wiem ale jest coś piękniejszego
Tak a co ???-spytała wilczyca
No więc..-nie dokończyłam zdania ponieważ usłyszeliśmy mruknięcie
A co to ?!?!-przestraszyła się wadera
Popatrz tam-szepnąłem




Kim jesteś -spytałem
Jestem magicznym lampartem a ta tu to moja partnerka-zza krzaków wyszła lamparcica



A czy nie szukacie czasami właścicieli-przyszedł mi do głowy pewien pomysł
Może a co ?
Chodżcie z nami
Bloody ?
Tak ?
Spytamy się Lady czy mogą z nami zostać co ty na to
Świetny pomysł

Bloody dokończ





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz