piątek, 1 lutego 2013

Od Moon


-Tak
-Ale co się stało?
-Kiedyś kiedy byłam na polowaniu z rodzinom zgubiłam się i..........sama wiesz.
-Chyba tak chodźmy do Suchych stepów!
-Dobra.
Kiedy ja i Ledy szliśmy na Suche stepy ona powiedziała
-Brakuje mi mojej mamy,taty i całej mojej rodziny!
-Nie martw się Lady........
Kiedy nagle przerwało mi dziwne uczucie
-Czujesz to?
-Czyli co?
I nagle z ni kont pojawiło się jakieś stado ale to nie było zwykłe stado to Magiczne Stado a za czarnym ogierem biegły przepiękne konie,źrebaki i mnóstwo magi za nimi kiedy Lady wykrzyknęła
-Pędzą prosto na nas!
-Uciekaj!
I ja i moja przyjaciółka Lady pobiegłyśmy sinom na przód bo byśmy zostały stratowane i nagle Leady zauważyła jaskinie i powiedziała
-Zobacz jaskinia schowajmy się w niej!
-Chodźmy!
Ja i Lady wskoczyłyśmy do jaskini i powiedziała
-Ja znam to miejsce!

<Lady dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz