sobota, 2 lutego 2013

Od Moon

Więc Lady mi kazała odprowadzić go a sama poszła z Krystal
-Chodźmy!
-Jak się nazywasz?
-Monn a ty
 -Ja jestem Dragon
-Miło mi cie poznać
-Mi cie też
-Czemu ona była taka agresywna?
-No wiesz jest alfą i to nasze tereny
-Wasze!!!!!!!!!!!!!!!
-Tak!
-Te tereny należą do stada magicznych koni!
-Co proszę?!
-To znaczy że.......
-Żart!!!!
-Ccccoooooo proszę??!!
-To że się dałaś nabrać!
I razem się zaśmialiśmy
-Hhhhaaaaaa.....!!
-Szkoda że nie widziałaś swojej miny!
-Osz ty!
I naskoczyłam na niego z uśmiechem i nadal się śmialiśmy aż po chwilki sturlaliśmy się z tej górki i wtedy położyłam się na nim a on powiedział
-Masz takie piękne oczy!
-Och dziękuje!
Obejrzał się za siebie i zerwał mi piękną rurze mówiąc
-To dla ciebie
-Och dziękuje!
I pocałowałam go w policzek kiedy przyszła Lady
-A co to ma znaczyć!!!!???


<Lady?>


róża

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz