sobota, 2 lutego 2013

Od Lady

Tak ? A z kąt ?-spytała Moon
Kiedy zakładałam watahę to tutaj nocowałam .Dopiero później znalazłam moją jaskinie
Aha-nagle przed nami pojawił sie źrebak o białej maści
Ale on jest cudowny-powiedziałam
Masz rację


Ale coś jest nie tak-rzekłam
Co ?
Napewno nie moze byc sam a jesli jest to cos musialo sie stac.Chyba się nie mylisz .Ale co zrobimy ?
Jakto co zajmiemy sie nim aż dorośnie .Bo inaczej zginie.
Zgadzam się
Idz przygotuj cos dla niego a ja z nim porozmawiam .
Okey-usmiechnęła się i odrazu pobiegła przygotować wszystko.
Jak się nazywasz ?
Nie mówię z obcymi-odpowiedział żrebak
Ja ci nic nie zrobię.Zaufaj mi,dobrze ?
No dobra .Jestem Krystal
Dobrze .W jakim wieku jesteś ?
Mam 3 miesiące.
Okey chodż teraz ze mną - poszliśmy do Moon

Moon dokończ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz