niedziela, 9 czerwca 2013

Od Asoki cd Jaspera


Po jakiejś godzinie doszłam do siebie.Nie rozumiem co się ze mną dzieje.Z pewnością ciemna moc zawładnęła moim ciałem.Poczułam łaskotanie na przedniej łapie.Stawała się czarna.
-O nie-powiedziałam sama do siebie.
To nie mogło się tak skończyć.Moje ciało stawało się coraz bardziej ciemne.Otrzymałam wizję z otchłani Chaosu.Coś złego działo się z Jasperem. Popędziłam tam jak najszybciej umiałam.Oczywiście na miejscu zmieniłam się w człowieka.Jak zwykle towarzyszył mi łuk i strzały ale coś się zmieniło-miałam czarne włosy.Gdy dotarłam na miejsce,rzuciłam się z furią na Chaosa.Jeszcze nie widziałam tak potężnego ataku.Chwyciłam go za szyje jedną ręką i podniosłam do góry,a drugą trzy razy wbiłam mu strzały w szyję.Krew rozprysła się po całym polu bitwy a ja wyczerpana padłam na ziemię.Mój kolor włosów wrócił do normy

Jasper?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz