piątek, 24 maja 2013

Od Asoki -,,Padawan Tano'' cz.III


Furii zaprowadziła mnie do mojego pomoju.Był mały i skromny.Miał ściany z papieru z namalowanymi kwiatami wiśni.Zamiast łóżka była jakaś czerwona szmata.
-Podoba się?-spytała Furi
-Tak.
-Rozgość się bo jutro ostry trening
-Dobrze.
-Oczękuję cię o 5:00 w sali treningowej.
-Tak jest!
-Idź się umyj.
Zrobiłam tak jak powiedziała Furii,a potem poszłam spać.Rano poszłam do mojej mistrzyni.
.Mam nadzieję że gotowa?
-Tak.
Furi zmarszczyła czoło,a chwilę potem rzuciła się na mnie.Robiłam zręczne uniki,zanim zdołałam wywołać furię.Zaatakowałam Furii, od tyłu.Próbując mnie strącić mistrzyni przewróciła się na plecy,lecz ja złapałam ją za gardło.Myślałam już że wygrałam,ale jakaś moc odepchnęła mnie od niej ,a ja obiłam się o ściane.Podnosząc się powiedziałam:
-Co...to..BYŁO!!
-To,była ciemna moc,którą ty też w sobie masz.
-Naprawdę?
-Tak,tylko musisz ją w sobie odkryć.To co trenujemy dalej?
-Jasne.-powiedziałam uśmiechając się.

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz