czwartek, 23 maja 2013

Od Jaspera cd Asoki

~~Na miejscu~~

-Pójdę z tobą-powiedziała
-Nie!!Nie możesz. To las umarłych. Idę sam.-powiedziałem
-No dobrze..Uważaj na siebie
-No to pa-i poszłem szłem i szłem. Natrafiłem na Mistrza.
-Link?
-O co ci chodzi ?
-O czym mówiłeś przy Miejscu Mocy Zmarłych Wilków?
-Nic nie mówiłem.
-Mówiłeś. Słyszałem
-Nic nie mówiłem!!
-Słyszałem !!
-No i co z tego !!To już było i nigdy nie wróci
-Co nie wróci!!-dopytywałem
-P[opełniłem największy błąd na świecie
-Jaki?-spytałem
-Pokochałem
-To nic złego
-Wcale nie-powiedział
-Ale jak ?
-Przeze mne moja partnerka Slim i córka Anasi zginęły. Zabił je Chaos. Nie mogę nikogo kochać. Taki mój żywot..-postanowiłem przeteleportować się do Asoki i powiedzieć jej wszystko. Miałem nadzieję że nikomu o tym nie powie

Asoka dokończ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz