środa, 29 maja 2013

Od Jaspera cd Asoki

  Kolory to kwestie


Day, Night, Jasper, Link, Asoka, Lovi


~~U bogów~~
Weszłem do świętej sali.
-Chcę was o coś prosić-powiedziałem
-O co chodzi?
-Nie podoba mi się jedna rzecz. Mam jej dość
-Opowiedz nam o niej
-To pewna zasada. Zasada w której mistrz nie może mieć rodziny. Chcę to zmienić
-Nie słuchajcie go! Wygaduje bzdury!
-To nie prawda. Kocham Asoke. Chcę aby została moją partnerką. Niestety to prawo mi zabrania
-I słusznie. Odprowadzę go !
-Nie!
-Zostaw go Link
-Dziękuję Lovi
-Nie ma za co. Day, Night to od was głównie zależy wyrok. Miłość nie może zostać zakazana. Bez miłości ten świat nie miałby kolorów. Nie byłby taki sam.
-Masz rację. Ale trzeba liczyć się z tym że to duże ryzyko.
-Lepiej by było gdyby nie byli parą. Byliby bezpieczniejsi
-Może i masz rację. Ale niech przemówi Jasper.
-Powiedz to co uważasz za słuszne
-Uważam, że miłość jest potrzebna. Wilk który nikogo nie pokocha może się po prostu zniszczyć od środka. Ja kocham Asokę i chcę z nią żyć.

Po jakiejś chwili zastanowienia przemówili:

-Uroczyście uważamy że nie powinieneś...
-Żyć bez Asoki. Żyjcie razem ąz do śmierci.

-Dziękuje-powiedziałem i poleciałem do Asoki

Asoka dokończ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz