niedziela, 14 kwietnia 2013

Od Filamissy cd Kasumiego

Zdziwiłam się jak zobaczyłam człowieka. Wypłynęłam z wody(Już jako człowiek)
-Kim jesteś?- Powiedzieliśmy jednocześnie.
- Lepiej mów co zrobiłeś z Kasumim!- Zawołałam.
- Co?- Zapytał mnie człowiek.- To ja jestem Kasumi.
- Udowodnij.- Powiedziałam. Nie ufałam mu. Nagle zamiast człowieka zobaczyłam Kasumiego.
- Dobra, to teraz ty udowodnij że nic nie zrobiłaś Filamissie.- Powiedział do mnie.- Ja nie umiem zmieniać się na zawołanie, baranie!- Wrzasnęłam.
- No to poczekamy aż się zmienisz w wilka.- Powiedział.
- Daj mi tylko dojść do mojej magicznej księgi!- Koło mojej księgi zostawiłam ostatnią butelkę słonecznego pyłu, który można zdobyć małą ilość podczas zaćmienia słońca. Ona może zmienić mnie na godzinę w wilka. A księżycowy pył(Można go zdobyć podczas zaćmienia księżyca) zamienia na dłużej, ale w człowieka.
- Jakiej księgi?- Spytał mnie. ''Ale wpadka.'' pomyślałam. ''Czemu mu nie powiedziałam?''- Kłamiesz.
- Czekaj! To niby jak ja rozumiem wilczą mowę?- Spytałam go szybko.


Kasumi, dokończysz?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz