piątek, 19 kwietnia 2013

Od Filamissy cd Kasumiego


-... W sumie, to jest sprowadzenie jej na kilka minut na Ziemię.- Powiedziała Nira.
- Sprowadź ją.- Powiedziałam. Po kilku minutach pojawiła się z moją matką.
- Cześć.- Powiedziała.- A ty to kto?
- Nazywam się Kasumi.- Powiedział.
- Ładna z was para.- Uśmiechnęła się.
- Nie jesteśmy parą!- Powiedzieliśmy chórem.
- No jasne, klątwa...- Powiedziała.- Słuchaj, sprawię że będziesz coś czuła... coś co nie znasz.- Mama mnie dotknęła.- Wróćcie. I nie ratujcie mnie. Jestem szczęśliwa w Wilczym Królestwie.- Powiedziała i zniknęła.
- Mamo!- Wrzasnęłam. Straciliśmy przytomność.
Obudziliśmy się w magicznym kręgu w mojej jaskini.
- Odejdź. Chcę być sama.- Powiedziałam. Czułam coś co nie znałam... miłość... musiałam się z tym oswoić...


Kasumi, dokończysz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz