czwartek, 2 maja 2013

Od Filamissy cd Kasumiego


- Idę z tobą- Powiedziałam szybko
- Nie, to zbyt niebezpieczne!- Powiedział Kasumi- Nie chcę Cię stracić...
- Ja też...
- Zostań, proszę...
- No dobrze. Ale weź przynajmniej ten naszyjnik.- Powiedziałam, i wyczarowałam dwa naszyjniki z wygrawerowanymi literami F i K. Jeden założyłam ja, drugi on.- Zawiera trochę mojej siły i magii. Zaczarowałam go tak, że będę lub ty będziesz czuł czuł, jeśli będziesz ty lub ja w niebezpieczeństwie.
- Dobrze.- Powiedział, i założył naszyjnik. Pocałowałam go, i poszedł. W nocy nie mogłam spać. Bałam się że coś może się stać z Kasumim. Nad ranem zasnęłam. Śniło mi się że ojciec Kasumiego go zabija. Potem że Kasumi mnie opuszcza. Obudziłam się przed zmierzchem. Chciałam wyjść z jaskini. Słońce świeciło jasno. Wyszłam z jaskini i... natychmiast się cofnęłam. Słońce mnie parzyło. Nie chciałam też, żeby ktoś mnie widział. Po zmierzchu Poszłam nad wodospad Magii. Pamiętałam, że Kasumi powiedział że to jego ulubione miejsce... Postanowiłam wrócić na cmentarz. Poszukać ojca Kasumiego.

Kasumi, dokończysz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz