piątek, 17 maja 2013

Od Jaspera-Szkolenie się na Mistrza

Weszłem do sali. Nie wiedziałem co mnie czeka. W końcu weszłem. Byli tam wszyscy bogowie. Ukłoniłem się.
-A więc to ty jesteś Jasper ?-spytała miło Bogini Day
-Tak-odpowiedziałem
-Ile umiesz ?-spytał Night
-Wiele. Ale nie jest to wyćwiczone perfekcyjnie.
-A więc nie jest gotowy!!-wykrzykną Fire
-Ty zawsze nie chcesz aby uczniowie nie zostali mistrzami-powiedziała Day
-Ona ma rację!!-powiedziała Air.Zaczęła się kłótnia
-To tylko szczeniak!!-powiedziała Uniwers
-Lepiej stąd wyjdź Fire skoro masz się tak zachowywać-powiedział Night
Wrrr-warknął tylko na pożegnanie
-Przepraszamy za niego-powiedział Trevor-niestety zawsze się tak zachowuje.
-On ma rację-zaczął mówić Water- Zawsze coś znajdzie żeby tylko wykluczyć młodego mistrza.
-A w szczególności ciebie-zaczęła Masa
-Dlaczego ?-spytałem
-Bo jeśli ty nie zostaniesz mistrzem to wszystkie wilki umrą i zostaną zesłane do Chaosa-wyjaśniała mi Day
-Jeśli ciebie nie będzie nie będzie życia. Wszystkich czeka śmierć-powiedział Barafu
-A tak właściwie w jakim wieku jesteś?-zadał pytanie Storm
-Mam kilka miesięcy...-odrzekłem. Zaczęli się naradzać. W końcu powiedzieli :


CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz