poniedziałek, 13 maja 2013

Od Sam cd Mroka

-Nie,nic.-powiedziałam-Po prostu nie wiedziałam że przyjaźnię się z gammą
-Daleko jeszcze??-dopytywała się Asoka
-Nie,to tutaj.-oznajmił Mrok
-Ok,to ja wchodzę.-powiedziałam i stuknęłam łapą w ścianę jaskini.Po chwili wyszedł z niej duży czerwony samiec.
-Potrzebujecie czegoś?-spytał
-Posłuchaj Bloodspill,ta mała samiczka nie umie opanować Furii,myśleliśmy że Swiftkill może ją tego nauczyć,jest tu gdzieś?-spytał Mrok
-Nie jest na polowaniu.
-Ehh to szkoda-westchnęłam
-Ale ja mogę ją nauczuć.
-Na prawdę?-spytała Asoka
-Tak,ale to nie takie proste.Będziesz musiała przychodzić tu na godzinny trening codziennie.Może zacznijmy dzisiaj?
-O tak!Mogę mamo?
-No pewnie.
-Dobrze,przyjdź po nią za godzinę.-powiedział Bloodspill wprowadzając Asokę do jaskini
-Dobrze!Hej,Mrok mieliśmy iść pływać?

<Mrok?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz