czwartek, 21 marca 2013

Od Kiiyuko cd Lady



Ideo Andro podniósł wysoko głowę na znak, że on tu rządzi.
- To ona? - powiedział patrząc z góry.
- Tak. - Lady uśmiechnęła się do lamparcicy.
- Tylko ja nie idę do żadnego schroniska. - Ideo cały czas przeczył temu.
- Ideo! - krzyknęłam.
- Co? Przecież ja już mówiłem, że nie idę do...
- Do?
- Cii....
- Czemu mnie uciszasz?
- Słyszę piski. - powiedział i delikatnie machnął skrzydłami. Wzleciał w powietrze, a ja wskoczyłam na jego grzbiet. W krzakach leżały małe gryfy.
- Lady chodź tu! - krzyknęłam. Ona podbiegła jak najszybciej.
- Co?
- Zobacz. Małe gryfy. Możemy je dać do schroniska. Jakie one słodkie. - rozczulałam się nad maleństwami.
- Ta jasne.
- Co zazdrosny?
- Nie! - oburzył się Ideo.

Lady dokończ

Ideo Andro z maluchami (małych gryfów - 4)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz