piątek, 22 marca 2013

Od Kiiyuko

Czułam jak wiatr targa mi sierść. Zamknęłam oczy i krzyknęłam:
- Wyląduj tam z kąt mnie wziąłeś! - Ideo spojrzał na mnie kątem oka.
- Do tamtego wilka? - kiwnęłam głową. Gryf zawrócił. Wylądował przy patrzącym w górę Macku.
- Przepraszam Mack. - powiedziałam.
- Za co? Za to, że jestem idiotą?
- Nie. Mack to nie o to chodzi.
- A o co? - powiedział z gniewem.
- Ja po prostu nie jestem gotowa na ślub. Nie na takie rzeczy.
- Aha. Ale ja cię pytałem, czy będziesz moją dziewczyną!
- No wiem! Z tym się zgodzę. Na prawdę! Czy ty tego nie rozumiesz? - krzyknęłam. On podszedł do mnie i pocałował. Odsunęłam się od niego.
- Co ty robisz?
- Ty nie wiesz o tym, że ja cię kocham!? - zdenerwował się.
- Jeśli tak masz się odzywać do niej to zaraz możesz mieć do czynienia ze mną! - krzyknął Ideo.
- Ideo. Poradzę sobie. - powiedziałam.
- No mów.
- Ja nie jestem gotowa na poważny związek.
- Ale chcę żebyś była tylko moją dziewczyną. Czy żądam za wiele?
- Nie! Ja mam już chłopaka! - wyparowałam.
- Aha. To dlatego?
- On jest człowiekiem.
- Co?
- On jest człowiekiem. Jak miałam 14 lat został moim chłopakiem. Ale wątpię, żeby ożenił się z takim kimś jak ja. Więc...
- Więc?
- Więc będę twoją dziewczyną! - powiedziałam i rzuciłam mu się na szyję.
- Naprawdę?
- Tak. Ale wiedz, że mam przybraną córkę. Zapewne znasz Clarie?
- Tak. To właśnie ona jest twoją córką?
- Nie prawdziwą ale tak. A teraz właź na Idea. Zabierze nas do mojej jaskini. - powiedziałam i razem weszliśmy na gryfa. Przytuliłam się do szyi Idea i szybując szeptałam mu na ucho.
- Będziesz moim towarzyszem jeśli na to zasłużysz.

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz