piątek, 29 marca 2013

Od Mroka cd Epiloga




Dlaczego on to zrobił-zacząłem płakać-dlaczego !!! Nie mogę już dłużej żyć bez niej to nie to samo !!Bez niej wszystko to nic a życie to
śmierć !!! Nie zniosę tego dłużej odejdę stąd i będę z nim na wieki
Umrę !!Nie wytrzymam bez niej !!!(zacząłem rozmyślać i śpiewać w myślach)



Gdy poznałem Cię od razu zakochałem się
Me życie już nie było takie same
Jak przedtem...jak przedtem...
Byłaś tą jedyną tą ukochaną...tak...
Zauroczony w tobie byłem i jestem...aż po grób
Byłaś mą księżniczką ,księżniczką nad księżniczkami
Nikt tobie nie dorównywał...moim bohaterem byłaś tak...
Miłość ta miała być miłością nad miłościami..
Trwać miała wiecznie
Ale coś zepsuło się
Pogubiliśmy się
Poświęciłaś się dla mnie i samotny jestem tak ...
Ty zginęłaś za mnie niepotrzebnie tak
Więc ja i zginę też wtedy na zawsze będziemy już razem...



Chciałem się zabić gdy nagle Alice przemówiła:

T-t-tata !-te słowa przemówiły do mnie wiedziałem że mam jeszcze moją małą Ali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz