czwartek, 7 marca 2013

Od Bloody cd histori Dylana





-jeszcze nikt nie znał mojej historii ale jak nie wygadasz to ci ją opowiem może wtedy się odemnie odczepisz - warkęłam
-okej - powiedział i usiadł na ziemi
-Moja historia jest taka kiedy byłam jeszcze mała mieszkałam z ojcem w..w..w podziemi on był Hadesem po paru latach dowiedziałam się że mam matkę i 2 braci lecz gdy tak ciągle się wymykałam pewnego dnia mój ojciec na moich oczach wszystkich zabił że niby "to dla twojego dobra" ale ja wolałam już od niego uciec i jeszcze do tego mój ojciec był człowiekiem a matka wilkołakiem potem błądziłam i już się niczego nigdy nie bałam a mój ojciec dalej mnie szuka ale mam go gdzieś wolałabym zwykłego ojca nisz takiego ale wiesz zejdz mi z oczu - dodałam i wskoczyłam na drzewo po czym położyłam się na gałęzi....

<<Dylan??>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz