niedziela, 3 marca 2013

Od Dylana

Nie zaczekaj !!1- ona już leciała
Chwile co ona ma w skrzydle -pomyślałem-o nie !!
Bloody to nie gryf
To jest gryf-kłóciła się wilczyca
Nie mogę czekać sam nie dam rady pobiegłem do schroniska. Gdy przybyłem zabrałem Kinga i ruszyłem
Bloody czekaj-wiłałem
Nie!!-nagle jej ,,gryf" zaczął wirować , wilczyca spadła, złapałem ją i odłożyłem na ziemię a potem zabiłem czarnego zwierzaka
Coś ty zrobił !!!
To nie był gry tylko DISCROTS-powiedziałem surowo i poszłem przed siebie






Co ?!?!
Dobrze wiesz niszczy coś i się w to zmienia jest jeszcze mała nadzieja że znajdziemy twojego gryfa
Mam nadzieję-szukaliśmy go dosyć długo aż ją znależliśmy
Teraz musi iśćdo schroniska muszą ją wyleczyć od tego zakarzenia. Ponieważ żadna moc tego nie zrobi to musi być pióro innego gryfa , królewsniego zmieszane z magicznym kwiatem
Magicznym

Tak jak ją zaniesiemy musimy go poszukać bo gryfa królewskiego już mamy

Bloody dokończ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz