wtorek, 7 maja 2013

Od Sam cd Mroka

-Jej,jak tu pięknie..Dobrze że tylko my wiemy o tym miejscu.
-Jak by tu przychodziły tłumy to już tak pięknie by nie było..
-Ale..Jak nikomu nie mówisz o tym miejscu,to dlaczego mi powiedziałeś?
-Bo cię lubię,fajna jesteś
-Serio?Jeszcze nikt mi tego nie powiedział.Ale czysta woda.Szkoda tylko że tak płytko.
-Tam jest głębiej,idziemy się wykąpać?
-No pewnie,kocham wodę!
Gdy byliśmy na miejscu,dałam nura w spienioną wodę.Nie daleko miejsca w które skoczyłam był mały wodospadzik.
-No dalej Mrok,skacz!
-Ok,ok już lece!-powiedział skacząc do wody.
-Uwielbiam pływać,a zwłaszcza w takie gorące dni.
-A kto nie lubi?Najlepsze jest to że,nikt nam nie przeszkodzi.
-No,nie nawidzę jak wszyscy wpychają nos w nie swoje sprawy.
-Ja też.-powiedział chlapiąc mnie wodą.
-Grrrr,niech ja cię dorwę!-powiedziałam i zaczeliśmy bawić się w najlepsze.Nawet nie zauważyliśmy jak zaszło słońce

<Mrok?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz